Koninginnegracht 10, 'S-Gravenhage
€ 880,- per maand
  • Status Beschikbaar
  • Object prijs € 880,- per maand
  • Adres Koninginnegracht 10
  • Postcode 2514 AA
  • Plaats 'S-Gravenhage
  • Totaal oppervlakte 2000 m2

Foto's

Omschrijving

FEBRUARI ACTIE – EERSTE MAAND 20% KORTING

Clockwise The Hague bevindt zich in het hart van de stad en op loopafstand van het gezellig drukke winkelgebied en talloze bars en restaurants.

Het high-end kantoorconcept Clockwise The Hague beslaat vier verdiepingen in een volledig gerenoveerd kantoorpand. De interieurontwerpers hebben hard gewerkt om het uit 1982 stammande gebouw nieuw leven in te blazen en een moderne, open, verbonden en uitnodigende werkomgeving te creëren.
Het interieur heeft warme, natuurlijke tinten voor een rustgevende uitstraling, accentmuren, gerecycled terrazzo en veel groen. Er is goed nagedacht over de verlichting en de gemeenschappelijke ruimtes zijn voorzien van fijn timmerwerk op maat. Elke verdieping is ingericht met lokaal verkregen meubilair.

Bij Clockwise The Hague vindt u een mix van kantoren, privébureaus en vergaderruimten, waardoor allerlei manieren van flexibel werken mogelijk zijn. In het sociale gedeelte van het pand kunt u terecht voor een hapje, drankje en praatje in de bar of op het terras.
Of u nu zelfstandig werkt, starter bent, gestaag aan het groeien bent, snel wilt opschalen of toe bent aan iets nieuws: wij hebben een membership dat bij u past!

Clockwise is altijd flexibel, biedt doorlopende ondersteuning en is proactief en servicegericht. Wij helpen u graag met de details zodat u zich kunt richten op het grotere plaatje. Wij regelen de juiste werkruimte voor u, precies wanneer u die nodig heeft.

Membership-opties:
Heeft u een virtueel kantoor nodig, een flexplek voor een goed begin met uw volgende project, een vaste plek om geconcentreerd aan de slag te gaan of een privékantoor dat helemaal in de stijl van uw bedrijf is ingericht? Wij zorgen ervoor dat alles werkt, zodat u zich volledig kunt concentreren op dat waar u goed in bent.

Elk pakket van Clockwise heeft één duidelijke prijs zonder verborgen kosten, ingewikkelde voorwaarden of kleine lettertjes. Welke optie u ook kiest.

– Clublounge: werk flexibel en geconcentreerd in onze ruimten. Met een membership voor onze clublounge kunt u naar kantoor komen wanneer u wilt, bijvoorbeeld als u even zonder afleiding wilt werken. Geniet van een kopje koffie in een van de break-outruimten of maak tegen gereduceerd tarief gebruik van een van onze vergaderruimten om samen te werken.

– Een vaste werkplek: een eigen plek in onze creatieve samenwerkingshub. Uw werkplek is exclusief voor u gereserveerd en heeft opslagruimte die op slot kan. Als u een membership hebt met een vaste werkplek, is uw eigen bureau in een van onze lounges altijd beschikbaar. Hier profiteert u van de sfeer en energie.

– Privékantoor: een besloten, afsluitbare ruimte die u volledig naar wens kunt inrichten en die exclusief is gereserveerd voor uw team. Werk met de deur dicht als u geconcentreerd of alleen met collega’s aan de slag wilt, of zet de deur open om contact te maken met andere members die aan het werk zijn in de lounges van Clockwise. Voor teams die meer hybride willen werken, kunnen er extra keycards of ander meubilair worden geregeld, bijvoorbeeld voor medewerkers die afwisselen tussen thuiswerken en werken op kantoor.

Privékantoor
Clockwise biedt momenteel diverse privékantoren te huur aan, variërend in grootte van 20 m² tot 250 m².

Clockwise faciliteert alles om werkdagen zo aangenaam mogelijk te maken. Wij denken graag groots mee over de ideale inrichting, inrichting en overige faciliteiten van uw kantoor. De volgende componenten zijn inbegrepen in de huurprijs:
– Volledig uitgerust kantoor (inclusief bureaus, stoelen en kasten);
– Servicekosten;
– Verzekeringen;
– Scheidingswanden;
– Vloerbedekking;
– Airconditioning en verlichtingssystemen;
– Kant-en-klare IT-infrastructuur;
– Volledig ingerichte bijkeuken;
– printfaciliteiten;
– Kunst en kleine decoraties;
– Uitgebreide receptiediensten;
– Dagelijkse schoonmaak;
– Beveiligingssysteem voor het gehele gebouw.

Soorten units
De kantoorruimtes worden in verschillende formaten aangeboden.
Type 1: 1 – 3 persoons kantoor;
Type 2: 2 – 4 persoons kantoor;
Type 3: 4 – 6 persoons kantoor;
Type 4: 6 – 8 persoons kantoor;
Type 5: 8 – 10 persoons kantoor;
Type 6: 10 – 14 persoonskantoor;
Type 7: 14 – 18 persoonskantoor.

Huurtermijn
Vanaf 1 maand

Huurprijzen
– Flexplek € 125,- per maand;
– Vaste plek in de clublounge € 300,- per maand;

Prijzen kantoorruimtes:
– 2 persoons kantoor € 880,-
– 4 persoons kantoor € 1.600,-
– 6 persoons kantoor € 2.400,-
– 8 persoons kantoor € 3.200,-
– 10 persoons kantoor € 4.100,-

Overige Voorzieningen & extra’s:
– Twee vergaderruimten voor maximaal tien personen;
– Break-outruimten, kitchenettes en clublounges;
– Evenementenruimten;
– Café Two Hands, waar u terecht kunt voor een hapje en een drankje;
– Fietsenstalling;
– 24/7 toegankelijk;
– Technologie die samenwerken mogelijk maakt, van de app tot onze audio- en videoapparatuur;
– Onbeperkte, ultrasnelle en beveiligde wifi;
– Een supportteam dat voor u klaarstaat, inclusief receptie, schoonmaakservice, onderhoud en beveiliging;
– Flexibiliteit om mee te groeien met uw bedrijf;
– Toegang tot een netwerk van members en bedrijven;
– Evenementen voor persoonlijke en professionele groei.

Bereikbaarheid
Dankzij de nabijheid van de Utrechtsebaan is er directe toegang tot het Rijkswegennet, waaronder de A4 (Den Haag – Amsterdam), A12 (Den Haag – Utrecht) en A13 (Den Haag – Rotterdam).

Parkeren:
Het pand biedt eigen parkeergelegenheid in de ondergrondse garage, waarbij u maandelijkse abonnementen af kunt sluiten.

Openbaar Vervoer:
Het gebouw bevindt zich strategisch op een locatie die zichtbaar is vanaf de Zuid-Hollandlaan. Station Den Haag CS ligt op slechts 5 minuten loopafstand, waardoor het gemakkelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer. Iedere 8 minuten gaat er een tram richting het Centraal Station.

Voorbehoud
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaresse van het object. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.

Courtage
Mocht door bemiddeling van Jacobus Recourt Bedrijfsmakelaars BV een transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

Informatie
Voor uitgebreide informatie en/of een bezichtiging:
Jacobus Recourt Bedrijfsmakelaars BV
Koninginnegracht 5
2514 AA Den Haag

Bovenstaande objectinformatie mag niet worden beschouwd als een aanbieding of offerte. Indien u een aanbieding wenst, kan Jacobus Recourt Makelaars deze, na goedkeuring door opdrachtgever, op basis van specifieke gegevens verzorgen.
Deze informatie is met zorg samengesteld en uit betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Scroll naar boven